She told me we couldn't afford beer anymore and that i would have to quit.
『她說我們不能負擔啤酒的開銷了,我必須戒酒。』

Then i caught her spending 65$ for make up.
『後來我發現她居然花了65$在美容上面。』

i asked her how come i had to give up stuff and she didn't.
『我問她為何我要放棄我的東西而她卻不必。』

She said she needed the make up to look pretty for me.
『她告訴我她做美容都是為了讓我看到她美麗的樣子。』

I told her that was what the beer was for.
『我跟他說,啤酒的功能也是如此。』

I don't think she's coming back....
『我想他不會再回來我身邊了。。。。。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ariel7896 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()